Wait forever

Wait forever

Wait forever

Wait forever

Wait forever

  • ۰
  • ۰

زیبایی و زیبایی موضوعی است که خانم ها نمی توانند بدون آن در زندگی خود انجام دهند.زیبایی به سادگی شستن صورت و استفاده از Mioggi生命水ز پوست نیست.لازم است محصولات مراقبت از پوست مناسب را با توجه به نوع پوست انتخاب کنید و کار ماساژ را به خوبی انجام دهید. باید محتوای مرتبط و عقل سلیم را درک کند.

چه تجربیات زیبایی را باید در مورد رشد زنان بدانیم؟

1. محصولات مراقبت از پوست را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

شما نمی توانید کورکورانه محصولات مراقبت از پوست گران قیمت را دنبال کنید یا به ارزیابی دیگران اعتماد کنید، ابتدا باید پوست خود را ارزیابی کنید و سپس محصولات مراقبت از پوست را انتخاب کنید که مناسب شما هستند. علاوه بر این، لازم است از پوست به خوبی مراقبت کنید، پاکسازی عمیق صورت را به خوبی انجام دهید، هفته ای یک بار لایه برداری کنید و کار آبرسانی و آبرسانی را به خوبی انجام دهید. بعد از 25 سالگی کلاژن بسیار از بین می رود، بنابراین باید محصولات مراقبت از پوست با اثرات سفت کننده و ضد چروک را انتخاب کنید.

2. هر روز از خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

مهم نیست که چه زمانی اشعه ماوراء بنفش ظاهر می شود، علت اصلی پیری پوست اشعه ماوراء بنفش است، بنابراین هر روز نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید یا کلاه و چتر آفتاب بپوشید. علاوه بر تعویض محصولات مراقبت از پوست جدید، باید تست آلرژی انجام دهید، مخصوصاً برای پوست های حساس، باید هوشیارتر باشید و می توانید مقدار مناسبی از محصولات مراقبت از پوست را به پوست پشت گوش بمالید. در صورت عدم قرمزی در عرض 4 ساعت می توانید از داروی خارش استفاده کنید.

3. همه لوازم آرایشی ما نباید در یخچال نگهداری شوند

کیفیت محصول چربی ها و روغن های عمومی ذخیره شده در یخچال باعث جدا شدن آب و روغن می شود و مواد موثره موجود در آنها نیز به دلیل سرد شدن کشورمان فعالیت خاصی را از دست می دهند. تونر و ژل ماسک صورت بدون روغن را می توان بعد از تکنولوژی یخچال استفاده کرد، اما طراحی محصول روغن و چربی چین تا حد امکان در یخچال نگهداری نشود.

4. قیمت محصولات مراقبت از پوست نسبت مستقیمی با سن ندارد

محصولات مراقبت از پوست رده بالا کیفیت بهتری دارند و در واقع می توانند تغذیه کافی برای پوست داشته باشند، اما باعث تحمل پوست نمی شوند. در واقع، قیمت محصولات مراقبت از پوست با سن رابطه مستقیمی ندارد. شما نمی توانید کورکورانه محصولات مراقبت از پوست رده بالا را انتخاب کنید، هر چه محصولات مراقبت از پوست ساده تر باشند، برای جلوگیری از باقی ماندن فلزات سنگین و مواد شیمیایی و کاهش فشار روی پوست، بهتر است.

5. انتخاب روغن های پوست آسان است

لایه هیدرولیپیدی طبیعی پوست عمدتاً از آب و چربی تشکیل شده است تا حالت رشد متعادل را حفظ کند، زمانی Mioggi生命水 خارج شود، به راحتی باعث ایجاد پوست چرب یا خشک می شود. به طور کلی بعد از 25 سالگی چربی طبیعی و رطوبت پوست به تدریج کاهش می یابد و در صورت عدم مصرف به موقع و موثر روغن، پوست دچار کمبود مواد مغذی می شود و در نتیجه مات زرد مات و چین و چروک ایجاد می شود. به ویژه، برای افرادی در کشور من که پوست آنها دیگر نمی تواند علائم پیری را نشان دهد، علاوه بر توانایی کنترل چربی، باید به افزودن مقادیر مناسب لوازم آرایشی روغنی نیز ادامه دهند تا اطمینان حاصل شود که پوست تغذیه کافی دارد و به آنها در مقاومت کمک می کند. سالخورده.

نکات

مهم نیست که بعد از بازگشت به خانه چقدر سرمان شلوغ است، اولین کاری که انجام می دهیم این است که آرایش را در چین به طور کامل پاک کنیم و سپس یک پاک کننده ملایم صورت را برای پاکسازی صورت انتخاب کنیم.

  • ۰۰/۰۹/۱۸
  • janiya janiya

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی